o mnie

Nazywam się Ewa Gugała-Hugues. Jestem konsultantką i trenerką. Prowadzę warsztaty, które budują kompetencje potrzebne w biznesie i działaniach społecznych. Uczę bezstresowo i skutecznie. Po warsztatach ze mną zarządzanie projektem czy stworzenie planu strategicznego jest ciekawym wyzwaniem, a nie kolejnym problemem.
Jestem praktykiem biznesu, mam doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu strategicznym, marketingu i sprzedaży. Kierowałam wieloma projektami, zmianami i zespołami. Przekazuję wiedzę w sposób jasny i zrozumiały, pomagam doskonalić praktyczne umiejętności, zachęcam do poszukiwania rozwiązań i odpowiedzi na pytania. Na spotkaniach jest wesoło, bo lubię żartować. Moje programy szkoleniowe to efekt doświadczeń biznesowych i wnikliwej obserwacji świata.
Studia i kwalifikacje
- kwalifikacje Professional Postgraduate Diploma In Marketing, CIM , Chartered Marketer
- kwalifikacje Professional Diploma in Marketing, CIM
- studia magisterskie: Uniwersytet Warszawski, WGiSR, specjalizacja: Geografia Społeczna
Kursy trenerskie
- Train the Trainer, IRB, Warszawa
- CIM Tutors Training, Cookham, UK
- Trener jako partner w biznesie, ODiTK, Warszawa
Firmy, w których pracowałam:
- Własna firma: Szkolenia i doradztwo biznesowe, trenerka, konsultantka
- IPSOS, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu
- Diageo, Marketing i Trade Marketing Manager
- Unilever, Senior Brand Manager
ukończyłam
zrealizowałam
Kursy i szkolenia biznesowe
Kursy specjalistyczne
Projekty szkoleniowe i doradcze
Projekty pozaszkoleniowe, polskie i międzynarodowe
Koordynacja i prowadzenie szkoleń Professional Diploma In Marketing, CIM, 2 edycje,
- Opracowanie i prowadzenie programów szkoleniowych, współpraca z IRB
- Rozwój Umiejętności Menedżerskich
- Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich
- Akademia Menedżera
- Prowadzenie Project Management in Marketing, kurs CIM, współpraca z Questus
- Prowadzenie szkoleń dedykowanych i otwartych we współpracy z:Homocreatore, Midwest, DOOR, Demos Polska, Training & Consulting Group, Gamma, Institute for Development, Certes, MDDP Akademia Biznesu, House of Skills
Projekty pozaszkoleniowe, udział lub kierowanie:
- Poprawa jakości kształcenia na UW, Uniwersytet Otwarty UW
- Fakty i Mity-odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym oraz Gastronomia – Horeca – On-trade, terra incognita? (projekty badawcze, syndykatowe)
- Strategia regionalna rozwoju kanału On Trade w Europie Centralnej i Wschodniej (CEE)
- Poprawa widoczności marek i nowe okazje konsumpcji w CEE, strategia i taktyka
- Program Barmański
- Założenie branżowej fundacji MODUS, promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
- Koncepcja restrukturyzacji działu sprzedaży
- Platforma komunikacji Johnnie Walker Keep Walking Global Foundation
- Opracowanie koncepcji i założenie Keep Walking Foundation w Polsce
- Przygotowanie launchu Smirnoff Ice na rynek polski
- Wprowadzenie Lipton Ice Tea na rynek polski
- Kampania TV i radiowa przeciwko molestowaniu i biciu dzieci (z NSPCC, Anglia)
- Opracowanie i realizacja wyjazdów turystycznych (incentive trips)
Wystąpienia na konferencjach, wykłady:
- Wydział Filozofii i Socjologii UW, wykład z obszaru marketingu
- Wystąpienie na konferencji Jak uczyć skutecznie,zorganizowanej w ramach programu doskonalenia nauczycieli akademickich Uniwersytetu Warszawskiego
- Wystąpienia na konferencjach Skuteczny marketing w miejscu sprzedaży, Efektywne wykorzystanie badań rynku w działaniach marketingowych, Nowe trendy w zarządzaniu kategorią, IPSOS
- Wystąpienie na konferencji Johnnie Walker Keep Walking Global Foundation, Meksyk
- Prowadzenie warsztatów na konferencji Global RTD Executional Excellence, Sydney